neděle 6. ledna 2013

2013

Moje cíle na rok 2013 nejsou nijak velké, ale i tak je napíšu, abych si je mohla někdy připomenout a nezapomněla. Ani se to nedá nazvat cíle, jenom body, kterých se chci držet. :)
  • zkusit H.E.A.T., bosu a jiné
  • cvičit víc s Jillian a Cassey Ho, začít cvičit se Zuzkou Light
  • přestat pít Colu light (zlozvyk)
  • nevynechávat jídlo (třeba pokud se vzbudím pozdě, udělám si snídaňo-svačinu)
  • konečně si pořídit arašídové máslo
  • udělat zkoušku, která je důležitá pro důležitou známku na vysvědčení (už se to blíží :x)
  • nepropadnout z tělocviku! :D (měla jsem ruku v sádře a byla hodně nemocná, ale tělocvikář nechce nikomu nic omluvit, jinak mám naštěstí všechny známky dobré)
  • šetřit
  • konečně se nestydět vzít si sukni :D
  • vydržet u blogování
  • přežít

14 komentářů:

  1. moc hezké cíle, jen ten poslední... :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať se vše povede, hlavně ten tělocvik :-)
    Jinak na arašídové máslo pozor, je dost tučné a neskutečně návykové, stejně jako nutella :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jsou to trochu jiné tuky, musím podotknout.. ty se dobře vážou a tělu pomáhají ;)
      rozhodně nutella vs. arašídové máslo , am je jasný vítěz
      ale návykové rozhodně je!!!

      Vymazat
  3. Fíha, niektoré ciele nie sú ani tak ľahké, ale určite nie sú nedosiahnuteľné. Preto ti držím palce, aby ťa cieľavedomosť neopúšťala :)

    Meriam 163 cm.

    Chceš cvičiť pre zdravý životný štýl alebo to má aj iné dôvody? :)

    OdpovědětVymazat
  4. To burákové máslo schvaluji! HAHA :D I ty další ;) držim palce ať se ti to povede ;)

    OdpovědětVymazat
  5. hezké cíle :) :D tak ať se ti všechno povede přesně jak si představuješ :) burákový máslo je nejlepšííí! :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. dobré ciele, hlavne ten posledný :D :D a krásny blog, budem sa inšpirovať :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju...napsala jsi to moc hezky....já se to tak snažím brát, protože ono by jí už opravdu nečekalo vůbec nic hezkýho, takže tohle pro ni byla vlastně ,,krásná" smrt....ale bolí to....měla jsem ji moc ráda a ona měla moc ráda mně....budu na ní vždycky vzpomínat!!!

    máš krásný plány:-)....myslím, že i všechny splnitelné!:-)....to je moc dobře

    OdpovědětVymazat
  8. Čau, blogy jsem měla kdysi dva na blog.cz, nejsem si jistá, jestli si mě s někým nepleteš. :-)
    Arašídové máslo bych chtěla taky zkusit, ale ještě jsem neměla odvahu ho koupit, kdyby mi nechutnalo. :-D
    V létě jsem se překonala a koupila si jednoduché lehké černé šaty bez ramínek, když jsem to překonala já, vščná stydlivka, ty to se sukní taky zvládneš. ;-) Ale ještě jsem se neodhodlala veřejně do plavek, to je jiné kafe a taky to mám na letošním seznamu. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji moc..doufám, že přijdeš častěji na můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké :). Také se chystám na cvičení s Jill, tak snad to půjde :). Takovéhle učitele miluju no, my jich máme plnou školu =/.

    OdpovědětVymazat
  11. Tu colu light opravdu nepi, jsou v ni cyklamaty (u nas drive zakazane, po vstupu do EU opet povolene) a to neni zadna sranda. A vubec vsechny napoje light nekonzumovat (kvuli umelym sladidlum).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, já vím.. ale mám slabou vůli, i když vím, jak to škodí

      Vymazat