neděle 21. dubna 2013

Ovocně :3

Ovoce jsem měla vždycky ráda (i když zeleninu mám radši). Teď ho jím víc než dřív. Hlavně od doby, co jsem přešla na veganství. Nemám moc potřebu jíst něco jiného sladkého.Občas si koupím čokoládu, vegan gumídky a podobně, ale to spíš jen tak na vyzkoušení, protože ovoce spolehlivě uspokojuje moje chutě. :)
horký višňový džus se skořicí  ♥ (nojooo, džusy plný přidaných cukrůůů.. :D)
tohle mám moc ráda! :)
jahody, máta, limetka, ovocný (myslím, že jablečný)  fresh
ale ta cena.. haha. :D
takové milé pyré :D ovoce, mrkev, ovesné vločky
"zmrzlina" - jablko, mražený rybíz a mražené borůvky - rozmixováno

pomeranč, bílé hrozny - překvapivě výborný ♥

pomeranč, banán, jemné oves. vločky, skořice
ovoce je stejně nejlepší dezert :P


stará dobrá klasika
tady ještě se skořicí a mandarinkou
švestkovo-hruškový kompot od babičky
No, teď z toho mám chuť na něco... :D

10 komentářů:

  1. mě se líbí ten koktejlík s vločkama!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Miluju ovoce, a ještě v létě čerstvě utržené, to je pohádka!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem víc na zeleninu, ale ovoci nepohrdnu a třeba jablkům neodolám x) Ta 'zmrzlina' vypadá opravdu božsky, závidím ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty Tvé smoothies vypadají dokonale! Můžu se zeptat, co používáš za mixér? Pomeranč a banán se skořicí zní jako skvělá kombinace =) Děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  5. Zaručene, zelenina a ovocie sú najlepšie dezerty na svete :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi si něco takovýho zítra připravím k snídani..dostala jsem chuť..hlavně na tu zmzku :)

    http://merydecay.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám asi radši ovoce než zeleninu, takže u tohoto článku lituju, že se nedají předměty z fotek vytáhnout přes obrazovku ke mě na stůl (Wonko, kde jsi, když tě zrovna potřebuju?)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu "zmrzlinu" bych si dala hned teď!
    Přímo, ovoce je nejlepší dezert! Ale když si někdy upeču zdravou buchtu, tak to je teprve mňamka! :)

    OdpovědětVymazat