sobota 1. června 2013

instagramově.

Přeji všem hezkou sobotu. :)) Co plánujete na víkend? Já dneska polehávám s kocovinkou ze včerejší velmi milé party :D a zítra budu celý den někde lítat.
Víc jak týden se mi do ruky skoro nedostal foťák, byla jsem mimo domov, takže je všechno focené mobilem (= vážně kvalitka :D). Tady je takový mix z instagramu. Budu ráda, když mě budete sledovat > http://instagram.com/idliketokissyou ;).

pizza jenom s rajčatovou omáčkou, rajčaty a bazalkou.. ale jo, dalo se to :D
rizoto a salát ♥
ovocný salát s mandlemi a vlašskými ořechy
jablko, mandle
moje nejoblíbenější jídlo v poslední době - jednoduchá zeleninová pánev

boží jablka
nanuk se sestrou
ty nejlepší muffiny na světě. s brusinkama uvnitř, s domácím
mandlovým mlékem... mňam.
další zeleninová pánev
zelenina, mandle

co říct... zaplatili mi, abych udělala reklamu na ČESKOU SPOŘITELNU!
:D
ze včerejší noci. vidíte, jak moc mi ten týpek ten pásek utáhl?
mám ruku jako špekáček :D

9 komentářů:

  1. Muffiny vypadají hříšně :)) A mám velkou chuť na květák z té zeleninové pánve, tak dloouho jsem ho neměla :( A koukám, že jsi poobědvala na Metru - vždycky na něm jím ve škole a celé ho zprasím :D

    OdpovědětVymazat
  2. já se od rána učila a šaškovala v kuchyni a teď mažu na soutěž! (snad vyhrajeme!:D)
    měj se krásně:-* a skvěloučké fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Samý dobroty!:)
    já dneska taky kocovinka:D takže spaní a válení se u filmů a zároveň předčasný rest-day..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňamky! :)
    Zeleninové pánve jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  5. borec ti chtěl odkrvit ruku XD...

    jídlo vypadá krásně...

    hele.. s váhou jsem na tom pořád stejně už od ledna co jsem zhubla ty dvě kila z přežíracích vánoc... čili mám pořád nějakých 76kg :-)... stresem to nejde dolů a bojím se, že jak začne jít do tuhýho, půjde nahoru i váha... držím vodu, žeru atd... je to na hovno... jsem strašnej stresař... :-(... už s přítelem plánujeme po ABS že začneme spolu cvičit Les Mills Combat ten 60 denní program... ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. pro mě zákaz alkoholu není problém, jsem abstinent (protože nesnášim co alkohol dělá s lidma, jakých činů se dopouštějí..)

    OdpovědětVymazat
  7. všechno vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
  8. chápu to a mělo by to krásný kouzlo, to je fakt...

    mě to nějak netrápí ta váha teď momentálně víš co... jsem ráda, že se aspoň drží... ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. NO hele já už tomu rádoby trenérovi nevěřim, přeci jen, proto to bylo tak levné, asi tomu moc nerozumí a neumí to ušít člověku na míru, jelikož mi udělal blbě jídelníček i trénink a všechno si to předělávám sama :/ ale tak jsem spokojená ;) no můj táta je taky trochu alkoholik, každej večer pije víne, už to má jak závislost.. a když se připije tak do všech rejpá a je hnusnej :/ já ani nevim jak jsem začala abstinovat, nějak to přišlo samo, to samý jsme pořád nedávno kouřila vodárku (hlavně s přítelem) a asi jsem se už nějak překouřila.. ale hlavně je to proto, že chci bejt zdravá a tohle k fitness prostě nepatří, ikdyž občas samozřejmě není nad zhřešení ;)

    OdpovědětVymazat