sobota 27. července 2013

Žiju, no

Čus, bus, autobus! :D Mám špatný zprávy. Ve zkratce: doma nám nejde internet. V ulici něco kopají a už 2x nám přesekli kabel. Mám nervy v kýblu. Jsem u babičky. Jediné mínus je, že tu nemám foťák, takže teď nemám žádné aktuální fotky. Tyhle byly schované v rozepsaných, tak alespoň něco, ne? :D 
Mám tedy teď klídek, jsem tu sama. Dokoukám film, dám si sprchu a při jedení oběda (u jídla se nemá nic dělat! :D) projedu vaše blogy, který jsem fakt dlouho neviděla (joo, stydím se :D). Zatím dobrou noc a tak.
topinky, červená čočka
zeleninová polévka s kuskusem
krvavé smoothie, uspokojí 11 z 10 upírských veganů
pomazánka ze Šreka
pudiiiiing

12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. A jakej je teda tvůj ideál, když sis nevybrala? :D jasně, příjdu :D to krvavý smoothies, pudink, všechno.. <3 recepty! :)

    OdpovědětVymazat
  3. že jednou přeseknou kabel, to se stane. Ale dvakrát? Dementi :D
    super jídla! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to ale štěstí xP xD
    Smoothie nemá chybu... yummy ^^

    OdpovědětVymazat
  5. všechny fotky jsou krásné:) to smoothie, to je to řepové?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomu říkám pech :D
    Jídlo je super, aj pro ty upíry to smoothie, mmm <3:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jídlo je přímo úžasný. A červenou čočku jsem zatím neměla :)

    OdpovědětVymazat
  8. samotnej meloun si ani mixovat nemusim, stačí ho vyndat z ledničky a dlabat lžící, nejlepší :D děkuju, snažim se vymejšlet to co jsem ještě nikde neviděl a přitom, aby to bylo dobrý a ne blaf ;) jo přemýšlel jsem, že bych se dala na vegana, ale bohužel mám doma takový menší problém.. jinak tofu mi strašně zachutnalo, ale je na mě dost drahé (proč ho mají na slovensku za 20 kč? chci taky..) tak to má bejt, ideál je prostě přítel :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to všechno moc pěkně :) To smoothie bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  10. mnam to smoothie!

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat
  11. Čus, bus, musíme si napsat! miss u
    a na nervy se vykašli,užívej si babičku
    ty topinky a smoothie ke mě!

    OdpovědětVymazat
  12. Nakonec jsem se rozhodla sehnat si řadu Zoufalých manželek a uvidíme, jak to půjde :D
    Koukám, že je to všude samej génius..přeseknout to 2x, asi bych vraždila :D
    Fotky jsou mńam :D tak se koukej zase brzo ozvat! :)

    OdpovědětVymazat