čtvrtek 22. srpna 2013

Don't wake me up when August ends -_-

Prázdniny se blíží ke konci. Nejhorší věc, kterou jsem si za posledních několik dní uvědomila tolikrát, že už nemám náladu na to myslet. :D
V noci jsem procházela fotky, protřídila je a začla pracovat na několika článcích.
Co jsem přešla z vegetariánství na veganství, přestala jsem mít tak ráda sladké a mám teď radši nesladká jídla.
slavné sušenky Oreo
chutnají vám?
mně moc ne
dětské ovocné tyčinky :D
pomerančová raw čokoláda
čokoláda slazená stévií

Teď když už, tak si dám radši něco s ovocem, kaši nebo nějakou buchtu, koláč, muffin,... :)
moc dobré jogurty :)
indiánské borůvky, skvělé do jogurtu, jako přeliv na koláč, zmrzlinu,..
pistáciovo-mandlový krém
dva malí černoušci
skoro hotové raw kuličky :)
A stejně si dám ze všeho nejradši pořádnou hrst pečené cizrny. :3

Jak jste na tom se sladkým vy?
A jak si vůbec užíváte poslední dny prázdnin? :) Já tu ode dneška budu mít zase bratrance a zítra mířím na jednu vegan akci. :3

12 komentářů:

  1. Taky mám víc ráda ty čokolády. Měla jsem jednu borůvkovou a <3 :) :D Jak chutná ta cizrna? Taky nemám náladu myslet na to, že budu MUSET každé ráno vstávat před 6 a celý den myslet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Z ceho jsou ty raw kulicky?:) ty oreo jsem mela jen v Cine a ze by me to nejak uchvatilo, to ne.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já sladké miluju.. Už jsem se ale naučila dát si raději zdravé sladké než načít čokoládu a sníst ji na posezení :)
    Ovšem sušenky OREO jsou velká vyjímka.. Ty s přítelem naprosto milujeme takže se taky jednou za čas na mém jídelníčku objeví O:)

    OdpovědětVymazat
  4. Páááni, to je luxusní nákup, skutečně, nechápu, jak mi mohl uniknout borůvkový Provamel?! po něm teda kuknout musím, líbí se mi ty Hipp tyčinky, já si občas koupila dětskou výživu, přesnídávku a říkala si, jak by se mi asi ostatní smálo, že jím dětskou výživu :D (Jsem ráda, že nejsem sama, kdo kupuje Hipp:D) No a pistáciovo mandlový krém... <3 A to ostatní.... to se člověku hned seběhnou chutě!! Nádhera, opravdu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju borůvkový provamel. Ale ještě víc ten mangovo-broskvový ♥
    Ne, školu mi ani nepřipomínej :/ To zas bude rok :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si před pár dny uvědomila,že za chvíli je konec volna,a taky jsem se zděsila :D. Ten pistácio-mandlový krém děláš,nebo se někde koupí? :)

    OdpovědětVymazat
  7. oreo jsem měla jednou a moc mi chutnalo :) jéé tu raw čokoládku chci ochutnat taky, tys jí u nás sehnala jo? mě o tom psala kámoška z SK :) ty raw kuličky jsou super, recept?:P jinak stévii mám zrovna v čaji, to je jediná věc kam jí dávám, jinak ať žije domácí med, melasa a datlový sirup :) o tý pečený cizrně si už někdy psala že? musim si najít recept, láká mě to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se sladkého jen tak nevzdám, miluju totiž sladké. :D
    Ty prázdniny mě opravdu moc štvou, nevím, co s tím, nechci maturovat! Chytá mě panika. :D

    OdpovědětVymazat
  9. já si nemůžu pomoct, ale mně nic se stevií nechutná. Zkoušela jsem kávu, tvaroh a i pečení. všechno to má, tak divnou pachuť, na kterou si nemůžu zvyknout :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vegan akce? pěkně :)
    já si užiju pořádně poslední týden pařením a cestováním.. a pak, tfuj tfuj do školy :(

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, vypadá to všechno hrozně dobře :)
    No, já čokoládu ani tak moc nejím, ale když už, dávám si hořkou do kaše nebo tak :)
    Orea jsem měla a docela mi chutnaly. Není to lepší snídaně než toast s banánem a arašídovým máslem, ale tak zase je to lepší než tatranky (který úplně nesnáším) nebo jiné sušenky :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja ako som presla na veganstvo tak na sladkosti ako take nemam chut vobec, co som predtym mala velke chute na ne :D

    ale vegansku cokoladu chcem ochutnat niekedy, a provamel jogurty nemozem zohnat v zdravej vyzive :/ mala som iba sojove jogurty joya a sojade (a ten posledny menovany je velka mnamka len ta ich cena :( )

    a cizrnu milujem, dnes som ju mala na obed , len podla mna ma hrozny slovensky nazov (cícer) :D

    OdpovědětVymazat