neděle 15. září 2013

NEdožínky, veganská pizza, nedělní rána

milovaný odznaky.. 269.cz

Dobré poledne! Jak se máte takhle při neděli? Já fajn. Ráno jsem začala boží kaší a teď se už hodně těším na oběd. :D Užíváte si víkend někde venku nebo radši nabíráte síly na příští týden v teple domova jako já? Včera jsem měla jít na Dožínky, kde jsem si minulý rok nakoupila hodně věcí - kuskus, polentu, jáhly, pohanku.. a hrozně moc dalších, že jsem to skoro neunesla. Tenhle rok mě odradilo počasí. Že je chladno mi nevadí, ale déšť už ano. Docela toho lituju. :/ Příští rok si to nenechám ujít.. Radši jsem doma trochu poklidila a když přijela sestra se svým přítelem, učila jsem ji vařit bulgur a večer jsme objednali pizzu (ne proto, že by ten bulgur dopadl špatně, jenom jsme prostě velcí jedlíci :D). Dneska jsem měla jít posedět s kamarádem, ale místo toho jedu k babičce, měla svátek, tak jí dám nějakou tu maličkost.
polepenej diář :3
rajčata, cukety.. uchováváme na horší časy
a takhle se jí, když vás moc bolí v krku
aneb návrat do dětských let - rozmixované uvařené brambory s mrkví
přesnídávka - rozmixované mango s ananasem
hrášek ze žlutou cuketou a obloha
Jinak.. tahle akce mě hrozně potěšila! :) > https://www.facebook.com/pizza.vegana?fref=ts A už po pár dnech několik pizzerií zařadilo pizzu s veganským sýrem do své nabídky. :)

11 komentářů:

  1. při neděli mě bolí v krku:(. Ale dělám si radost pizzou, protože mám na ní děsnou chuť:D. U nás ale zatím není pizzerie, kde by dělali vegan pizzu:(. JAsně, můžu si jí dát bez sýra a se zeleninou, ale bůhví, co dávají do toho těsta.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, i ty "dětské kašičky" vypadají moc dobře =) Fakt, jinak přeu, ať brzy krk přebolí, líbí se mi, že křečkujeme na zimu podobně, já dnes zrovna zavařila další sklenice rajčat a udělala 2 skleničky pickles :-)

    OdpovědětVymazat
  3. veg pizza mě taky hrozně potěšila .)) a to mango s ananasem mňam, to bych si dala hned

    OdpovědětVymazat
  4. veg pizza mě taky hrozně potěšila .)) a to mango s ananasem mňam, to bych si dala hned

    OdpovědětVymazat
  5. veg pizza mě taky hrozně potěšila .)) a to mango s ananasem mňam, to bych si dala hned

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra, co to je? Další chorý člověk? Je vidět že něco řádí. Celý den jen ležím, piju čaj a snažím se do sebe něco nacpat. Ani učit se nemůžu (jaká to hrůza a jako bych se obvykle učila nebo chtěla učit :D)
    Doufám že na veg pizzu narazím i u nás, baví mě zkoušet nové věci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, brambory s mrkví bych asi nemohla :D :D :D
    To poslední vypadá nádherně, mňam :))

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně zase někdo z Hradce :), máš dobrý tipy na jídlo a děláš dost velký chutě :).

    OdpovědětVymazat
  9. Wendy! Přehodnoť ten zázvor, ten by ti bodl ;).
    Zkusím zítra tvoje makové mléko! Pořád jsem si s makem nevěděla rady. Díky za návod! A přeju brzký uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
  10. :-D kasickujes jo? uz jsi na tom lip..? ja docela jo asi me vylecil vikend v perinach :-P

    OdpovědětVymazat
  11. to balíčkování je hustý, to máte asi hodně velkej mrazák:)

    OdpovědětVymazat