pondělí 31. března 2014

Březen - za kamna nevlezem, duben - vegani budem.


Jak už to na konci měsíce bývá, přicházím s nějakou instagramovou kvalitkou. Ačkoli vždy byl březen jedním z mých nejmilejších měsíců, tentokrát jsem měla pocit úplně jiný. Všechno bylo na nic, nedařilo se, ve škole největší stresy, neustálá únava, náladička a blablabla... Ale když si projíždím fotky, uvědomuji si, že to ani tak zlé nebylo, sice jsem si kvůli šetření na notebook neobjednala další Zajíce v krabici, nemohla jsem se zúčastnit veganské večeře ani několika veg akcí (/protestů) a dneska mi uteče jedna super záležitost v kině - NASLEPO (jdete do kina, ale nevíte na co, po skončení zaplatíte tolik, na kolik se vám film líbil, taky třeba nic 3:-)). Noacoo. Měla jsem fajn oslavu narozenin, navštívila jsem výstavu, několikrát byla někde posedět, pekla jsem, zkusila jsem spoustu nových receptů a potravin,.. a mohla bych pokračovat dál a dál.. :)

takhle začal můj březen - jahodovo-malinové smoothie a masážní křesla s bratrancem

pečení mini kiwi koláčků s použitím jablečné mouky od Zajíců

strýc si koupil stolní fotbálek♥ vždycky mě jeho hraní moc bavilo

vegan gumídci!
je to super záležitost
koupila jsem je jen za 39 korun, obvykle kupuji kolem 50-60.. a lepší jsem nikdy neměla :)

takovéhle věci se mi líbí, vždycky mi o něco zlepší náladu

dědova oslava - k překvapení všech nepiju alkohol, ale jen hroznový džus :D

vesele jsem si šla na oběd, ale můj vybraný prý nebyl veganský, kvůli mléku
 (i když byl na nástěnce označený jako vegan -_-),
tak paní kvůli mně 3x letěla do kuchyně (no, vůbec mi nebylo trapně)
a nakonec, že můžu jenom.. tohle
nadšená jsem nebyla, tak jsem si vzala poloviční porci, abych neurazila..
a bylo to úžasné! nikdy by mě nenapadlo, že POHANKA ZAPEČENÁ S BRAMBORAMI A KAPUSTOU bude tak dobrá

po sobotní výstavě jsme zakotvili v kavárničce, mátový čaj, pivo..
a pak jsme se přesunuli k pizze s vegan sýrem♥

něco málo z mého svačinování
1. pomeranč, špaldové linecké kolečko, 2. justnuts tyčinka
3. bio banán, sušené švestky, 4. hrozny a jahody

GO VEG!

(Tak ne, ještě nekončím... pokud budete mít šanci, určitě navštivte tuto výstavu voskových figurín, já byla nadšená. Konkrétně se jednalo o katastrofy lidského těla: člověk se dvěma obličeji, člověk se čtyřma očima, s jedním okem, vlčí muž, srostlá dvojčata, mocmocmoc obézní lidé a také tam byl můj oblíbenec z němého černobílého filmu Freaks z roku 1932 - Johnny Eck - muž bez nohou. 
Musím dodat, že všechny figuríny vypadaly až moc živě. Celou dobu jsem měla pocit, že mě nějaká sleduje. :D

Teď si říkám, že to asi nebude pro každého a někomu to přijde morbidní a podobně, možná.. ale vezměte si, že většina těch lidí se dobrovolně vystavovala v cirkusech, vydělávala za to peníze, jedna žena se dokonce nazývala nejošklivější ženou světa a nechala svého syna, aby jí dělal manažera..)

17 komentářů:

  1. já ti dám, že se nedařilo! a poděl se o bonbonky :3 katastrofy?? hmmm, to asi nicmoc:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duben bude lepší, máme spolu smlouvu. :P
      Ha, myslela jsem si, že to pro takovou křehkou dívku jako ty nebude. :D

      Vymazat
  2. Krásný článek! :) Mě to pravé peklo ve škole teprve začíná, všude samé čtvrtletky a slohovky z cizích jazyků :( . Ten obrázek s tím ptákem a nápisem mě docela rozesmutnil, ale je to pěkné, když někdo chce něco popisovat, tak ať píše něco smysluplného. A teď v půl desáté večer jsem dostala šílenou chuť na linecké, které naštěstí doma nemáme :D . Kde je ta výstava? Vypadá moc zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle linecké mělo v těstě ještě sezamová semínka, koupila jsem si jen jedno kolečko a celkem toho lituju, bylo moc dobré. :D
      Tady jsou jejich stránky https://www.facebook.com/pages/Katastrofy-lidsk%C3%A9ho-t%C4%9Bla/610777198971077, jinak jsem o nich nic moc nenašla. Teď jsou v Hradci Králové, předtím v Pardubicích. Je lepší jim napsat a zeptat se, jestli plánují návštěvu konkrétního města. :)

      Vymazat
  3. Mám obrovskou chuť na ty medvídky ! :-D Mňami a ten mátový čaj - ach, moje slabost <33 Skvělé foto !

    OdpovědětVymazat
  4. Zhltla jsem obrázky a gumídky bych si dala ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaujal ten bio banán, to někde prodávají? :-) V čem je jiný než ten klasický co mají př. v Albertu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíš zkusit. :D
      Já na bio nějak nedávám, domů to kupuje sestra, ale třeba u banánů mi přijde, že cítím, že je jiný.. Hlavně s nimi lépe zacházejí a nejsou omlácené jako ty "obyč" a tak hned nezačínají hnědnout.

      Vymazat
  6. Já myslim,že i tak se březen vydařil:))
    Jinak ta výstava..je to v Praze vid?:D šla bych! A zaujalo mě i to kino Naslepo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni hodně cestují, já na ní byla v Hradci. Dyžtak tady jsou jejich stránky. https://www.facebook.com/pages/Katastrofy-lidského-těla/610777198971077
      To kino je tak naštěstí každý měsíc, tak příště půjdu určitě. :)

      Vymazat
  7. Ne vždycky se dá 100% udržet dobrá nálada a pozitivní myšlení, hlavní je se zaměřit na ty dobré věci, což jsi evidentně udělala, takže z toho vlastně vznikl naprosto pozitivní článek :D :) Moc se mi líbí ten nápis na okně, přesně takové věci miluji, vždycky se na to užasle dívám jako na velkolepé dílo nějakého umělce :D
    A výstava vypadá báječně tyjo, tam se musím podívat! I když trochu morbidní to je, nicméně já jsem jedinec túze zvědavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pozitivita tady patří hlavně Kamče, tak ji nechci moc okrádat. :D
      Škoda je, že se na výstavě nesmí fotit, ale byla vážně super. :)

      Vymazat
  8. Nadpis článku mě dost pobavil :D
    Na katastrofy jsem viděla plakát, ale nevím nevím jestli mám odvahu na to jít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, vymyslet nadpis mi vždycky dělá problém. :D
      Jdi, stojí to za to! :)

      Vymazat