pátek 16. května 2014

FRUIT ADDICTION

Miluju smoothies. 
Miluju koktejly.
A hlavně MILUJU OVOCE.

Za poslední týden nebyl den, kdy bych bez svého tekutého ovoce nebyla. A pořád zvyšuji dávky.
Schválně, které vám bude nejsympatičtější. :p

1.
husté smoothie z pomeranče a mraženého červeného rybízu

2.
co je to za zelenou "hrůzu"?
pomeranč+chlorella!

 a rovnou poctivý litřík

3.
koktejl z domácího ovesného mléka s jahodami, banánem a vanilkou


muffiny z červené pšenice jsou tu spíš jen jako ozdoba..
všechny bych je ani nesnědla :D


4.
smoothie maliny+meruňky, bylo trochu kyselejší, tak jsem ho dosladila banánem
troufáte si zkusit uhodnout, kolik toho je?


1,2 litru..
tady mi došlo, že to vážně začínám přehánět :D

Jaká je vaše TOP kombinace?
A děsíte se zelených smoothies, nebo je milujete jako já? :)


20 komentářů:

  1. nejsympatičtější je mi hned to první! :) ale ochutnala bych všechna :P
    já moc smoothie nedělám, měla jsem asi 3x :D ale zelená chci!
    btw ovoce taky miluju <3

    OdpovědětVymazat
  2. Kombinace jahoda+banán+vanilka je mi nejsympatičtější :) Chorella zní trochu děsivě :D Jinak - kolik jsi toho na ten 1,2l spotřebovala? Mě stačí dva pomeranče a mam sotva 0,4l :DD Já smothie a ovoce také miluju, ale nebaví mě ho dělat, radši jsem, když ho někdo udělá a přinese mi ho pod čumák, pak mi chutná víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už přesně nevím, měla jsem malé meruňky a dala jich tam kupu, malin asi hrst, k tomu velký banán.. Já si to hlavně trochu víc ředím, dřív jsem nesnesla smoothie s vodou, ale teď mi tak chutná víc, hlavně není tak sladké jako když je neředěné. Na litr pomerančového jsem použila tři pomeranče, 4 tabletky chlorelly (zní děsivě, "voní" děsivě, ale chuťově úplně OK :)) a pak dolila vodou.

      Vymazat
  3. Já taky miluju ovoce!<3 (říkám si, že o prázdninách bych chtěla jít aspoň na týden úplně "raw", chci vědět, jaké to je:)
    Ale musím se přiznat, že to já radši ovoce jím samotné a smoothie/koktejly/džusy si dávám jen minimálně! Všechno to ale vypadá naprosto krásně a chutně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :)
      Mě z toho cukru v ovoci někdy trnou zuby, když ho koušu, což není extra příjemný, tak si ho dávám radši takhle. Teď jím z větší části raw a cítím se skvěle, mám víc energie, nemůžu si stěžovat. Ty hordy ovoce na mě působí vážně dobře. :)

      Vymazat
  4. Náhodou smoothies jsou bombastická! :))
    Mně se líbí to třetí v kombinaci s muffinami. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Ten jahodovo-banánovo-ovesný bych si dala hned :)) Ale všechny vypadají moc dobře :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připomněl mi mléčné koktejly z dětství. :)
      Děkuju. :)

      Vymazat
  6. Smoothies teprve rozjedu až se dostanu k pořádnýmu ovoci, zatím baštim furt jen banány, nebo jahody v akci :D Mě chutná smoothie s borůvkama ^^ a moc bych chtěla zkusit kiwi! A sbírám odvahu na nějaké to zeleninové smoothie :D (a bojím se kombinovat zeleninu s ovocem :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus špenát. Ten je ze zeleniny nejlepší. Nebo polníček. :)

      Vymazat
  7. Miluju ovoce <3 Ale na smoothies mi dochází nápady..nejčastěji mám na snídani špenát + banán + jablko (a když jsou tak pár hroznů)..hrozně se těším až budou broskve.. btw ten pomeranč používáš celý nebo jen do smoothie vymačkáš šťávu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špenát s banánem a jablkem jsem ještě nezkoušela. Díky za tip. :)
      Já se s tím moc nevymýšlím, prostě tam naházím, co doma zrovna je.
      Pomeranč používám celý. Šťávu vymačkávám z limetky nebo citronu (ale v pohodě je tam celý, bratranec teď dělal smoothie právě s celým citronem - bez kůry :D- a bylo super :))

      Vymazat
  8. Jééé smoothie miluji. Sice si je moc nedělám, ale kupuju si je takové kvalitní, kdy je tam opravdu jen ovoce a štáva bez cukrů, přímo vylisovaná :-)
    Nemáš nějaký tip super smoothie ?? Hlavně se zeleninou, ale aby dobře chutnalo :-) Děkuji a krásný víkend <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, nejlepší se zeleninou je banánovo-špenátové (konzistence se doladí vodou). Mám ráda i špenát+jahody+pomeranč, ale tam nevyjde tak hezká zelená barva. :D Není třeba se špenátu ve smoothies bát, já ho dřív nejedla vůbec a takhle jsem začala. Chutná tak i bratrancovi, který jinak zeleninu vůbec nejí. :)
      Taky si občas kupuju lisované šťávy, konktrétně Rio, které mají třeba v Tescu.
      Děkuju, tobě taky hezký víkend.♥:)

      Vymazat
  9. Taky miluju ovoce! Momentalne denne snim pul ananasu:D no a vlastne jim porad samy meloun,ananas a meloun:D nebo jeste jablko a kivi:D ale do smoothie nebo dzusiku miluju ananas,pomeranc a jablko!:P nebo klasicke smoothie banan a jahody:P a hrozne bych chtrla zkusit do stavy pridat okurku,tak uvidim,jak to dopadne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okurka to krásně osvěží, neboj. :)
      Mě celkem děsí, že si někdo do smoothie dává i brokolici. O_o :D

      Vymazat
  10. 1. a 4. kombinace vypadá úplně nejlíp! :) Já smoothies mám taky moc ráda a ještě radši než čokoládu mám ovoce. Čokoláda je ale hned za ním :D . Nemůžu říct, jakou smoothie kombinaci mám nejradši, asi banán+borůvky+cokoliv kyselého. Ráda do nich také přidávám špenát a chia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám čokoládu zase hodně dole. :D
      Špenát i chia semínka jsou úžasná. :)

      Vymazat