pondělí 10. srpna 2015

Kde se najíst vegansky - PLEVEL - Krymská (Praha 10)

O restauraci s tímhle krásným jménem jsem chtěla psát už dávno, ale jelikož jsem tam byla naposled v zimě (což je zvláštní, protože Plevel mám z vegan podniků nejblíž) a od té doby se minimálně jednou změnilo menu, chtěla jsem se podívat, co mají nového a až pak napsat.

Včera jsem se sešla s moc fajn slečnou Markétou, abychom si předaly swap a dohodly jsme se, že si skočíme i na oběd. Tak jsem navrhla právě Plevel. :)

Plevel hodnotím 4.5/5*, proto, že ne vždy mi tak vše chutnalo. Jinak jsem vždy narazila na milou a ochotnou obsluhu a prostředí je moc příjemné (miluju jejich květinové zdi).


Co jsem v Plevelu ochutnala?

Pokud si dobře pamatuju, tempeh burger s kedlubnovými hranolkami a domácí sojanézou. Burgery si s přítelem dáváme snad vždy, když jsou někde v nabídce, ale tenhle mi moc nechutnal. Kedlubnové hranolky byly super a domácí sojanéza boží.



Svíčková.♥ Jedno z nejlepších jídel, co jsem kdy jedla. Po několika dnech jsem na ni šla znovu. Bohužel jsem ji teď v lístku nenašla.



O Vánocích jsem ochutnala i jejich raw cukroví. Ty kuličky mě nějak nezaujaly, slepované srdíčko bylo dobré a ta kokosová roláda dokonalá.


Z dalších jídel jsem měla rizoto s kořenovou zeleninou, které jsem si doma musela zalít kečupem, abych ho snědla, ale lívanečky s kokosovým jogurtem a ovocem byly fenomenální, stejně tak špagety s pestem a sušenými rajčaty. kimchi salát nenadchl.

Včerejší raw zeleninový salát s marinovanými semínky a hořčičnou marinádou byl dobrý, ale cuketové špagety s chilli papřičkami, co měla Markét, byly úžasný.


Ceny jsou vyšší, ale když si zajdete na obědové menu, zaplatíte jen něco málo přes stovku. 
Plevel má ještě druhou restauraci v ulici Jindřišská. O té se rozepíšu zase jindy. :)


Adresa:
Krymská 2
Praha 10-Vršovice

21 komentářů:

  1. Plevel znám, ale ještě jsem tam nikdy nebyla. Asi proto, že ho mám skoro 300 kilometrů od baráku :D :D Do Prahy jezdím jednou nebo dvakrát do roka, možná, že tam někdy zastavím a něco zajímavého ochutnám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem sice veganka a tyhle typy restaurací nevyhledávám, ale všechno vypadá božsky... že bych do toho snad i šla :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to všechno moc krásně :) Ty kedlubové hranolky mě tedy zaujaly nejvíce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly dobrý, ale je zajímavý, že předtím mě tolik nezaujaly, ale teď na ně mám chuť. :D

      Vymazat
  4. Tam vždycky plánuju jít, když jsem v Praze, ale zatím jsem po cestě vždycky potkala jinej podnik :D Tak snad mi to někdy vyjde.. Ta kokosová roláda vypadá skvěle .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si musíš náplánovat cestu tak, aby se ti žádný jiný podnik do cesty nevpletl! :D)

      Vymazat
  5. Plevel mám na seznam restaurací, kam jít až se dokopu do Prahy :D Slyším na něj skoro samou chválu, akorát mě zklamal ten burger, protože já si ho taky dávám, když je v nabídce :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď v nabídce není a hned jakmile tam nějaký bude, jdu ho ozkoušet! :D
      Tedy.. teď mají portobello burger, ale ten nemám moc v lásce.

      Vymazat
  6. Veganka nejsem a ani o tom nepremysli, ale vsechny tve dobroty me nadchly :D , tohle vypada famozne,obzvlast ten burger a salat :D !

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Prosim tě, tam, kde jsi, budou určitě 100x lepší podniky. :( :D

      Vymazat
  8. Tak to mě upřímně mrzí, že jsem o ní nevěděla, když jsem byla v Praze :/ vypadá luxusně, hlavně ta svíčková! Mňam!!
    Fakt jo?:D tý jo, v komentářích na něj moc dobrý ohlasy neslyším, ale já byla spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď svíčková není v nabídce, ale zase tam mají nějaký pivní guláš. Ale jíst to v tom horku.. no, nevim. :D
      Je fajn, že zkoušíš vegan podniky! Tak snad někdy příště. :)


      Vymazat
    2. Já vím no, četla jsem to v článku :/ tak snad ji tam někdy vrátí a já ji ochutnám :) Jojo, proč ne :) kdyby byla u nás vegan/ vegetarianská restaurace, tak ji taky navštěvuji :)

      Babička bydlí ve Strašnicích :)

      Vymazat
    3. To je fajn. :)

      Oh, Strašnice mi jsou známé, máme tam s přítelem 'lidi', se kterými se nechceme potkat. :D

      Vymazat
  9. Zrovna včera jsem tam brala babičku (ale na Jindřišskou), chutnalo jí tam moc! Mi, abych pravdu řekla, ty jejich jídla na stálém menu moc nechutnají (u burgeru mě nadchly jen ty kedlubnové hranolky), až na raw špagety (nevím jestli ještě mají), ale už jsem měla lepší a měli dobré výpečky :D Ale na menu jsem skoro vždy natrefila na něco dobrého/božího :D Tak nevím, co mám za problém s tou stálou nabídkou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Já tam jdu většinou až večer nebo o víkendu, kdy (teda myslím :D) obědové menu nemají. Ty výpečky bych si dala. :3

      Vymazat
  10. Ahoj, zvu tě ke mně na blog na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat